Hayalzfr Handanklc ahahah kuzum aynı bende şok geçirdim doktor iki defa kalp atışı dinletti ben tabi 2 tane kese olduğunu bilmiyorum sonra cihazı bana yöneltti orada ne görüyorsun diyince bende o anki şoktan orda 2 tane mi var dedim esime de bağırdım o anki şoktan ikizmişşşş diye😂😂 şuan 12+4 uz.Randevu yoğunluğundan dolayı ikili testim ayım 21 inde inşallah gecikmem cinsiyetleride 21 inde ogrenicez doktor tek yumurta ikizi dedi bakalım 😍😍😍😍
Babycurly Derya89 merhaba, acaba betahcg değerleriniz nasıldı, gecikmeden kaç gün sonra test yaptırdınız , burada yazılan değerlere göre benimki baya yüksek ikiz mi acaba diyorum, pazartesi randevum var meraktan çatlayacağım🥰
NefesDeniz Babycurly Sizin değeriniz kaç çıktı? Ben ilk kan tahlili yaptırdığımda 20bin üstündeydi değerim sonra doktora gittik ve hemen gördü ikiz bebeklerimizi 5 haftalıkmışım meğerse
Derya89 Babycurly ben 4 sene üstüne hamile kaldım adetim düzensiz olduğu için her ay test yapıp negatifi görünce kötü oluyodum o yüzden hamile kaldım ay test yapmamıştım iki hafta geçmişti ☺️ Öyle yaptım testi direk pozitif çıkınca doktora gitmiştik betahcg yi hiç hatırlamıyorum ya doktorda bişe söylememişti yüksek falan diye 6 haftalıkken gitmiştik doktora kalp atışı duymuştuk bir hafta sonra gittiğimizde iki kalp atışı duyduk ikiz olduğunu 7. Haftada öğrenmiştim🙂
Minnakhamis Handanklc evet canım şok olmuştuk eşimle doktorumuz da dahil 😂 inşallah duyarsın canım 🤲🏻☺️
NefesDeniz Handanklc Her gün ayrı güzel inanın bana karnınız yavaş yavaş belirginleşmeye başlayacak her anın fotosunu çekin güzel bir anı oluyor insana..hele karnınıza elinizi koyup onlarla sohbet etmek sanki karşılık veriyorlarmış gibi hepsi muhteşem duygular🌿 Allahım sağlıkla huzurla bir hamilelik nasip etsin sizede🧿
Babycurly NefesDeniz o kadar fazla değil benim. Gecikmeden 8 gün sonra 10000. 5 haftalık oluyor sanırım
Babycurly Derya89 ben de öyle 😊 4 yıldır evliyim, ilk defa başıma gelince şok oldum, değerler kaç olmalı, neye işaret ediyor, hiçbi fikrim yok😳 pztesi öğrenicem artık🤗
mommy_bee Ben 6 haftalıkken evde test yaptım inanamadım 3 tane yaptım. Daha gebelik planlamasına yeni başlayacaktık testler yaptırmıştık esimle filan 2. muayeneye gidecekken hamile kalmışım hemen. Sonra doktora gittik ilk muayenede cift kese göründü ve ikiz dedi gerisi puslu bende ne dedi hatırlamıyorum. Sonraki gün ozeldeki kendi doktoruma gittim ikisininde kalp atışını dinletti. Kandaki betahcg 58760 yani yüksekti. Insallah sağlıkla kavusuruz.
Babycurly Derya89 teşekkürler şimdilik kese göründü bi tane🤗 2 hafta sonra kalp atışını duyacakmışız 🙏🏻