Fatma--merve evet bildiğim kadarıyla kardeşler, hastaneyi de iki kardeş açmiş ama Ömer bey işte hastanede çalişiyor hep kalabalık oluyor, biz acil olarak gitmiştik başka bir doktora da gitmiştim o günü bebeğim kalp atişi yok demişti kaynanam Ömer bey iyi diye ona gittik, zaten hemen orda benim yatişim yapıldı 2 3 saat sonra ameliyata almişti genel anestezi İle hiç bişey hissetmedim ondan sonra biraz canım acidi ve kanama oldu evde de 2 cocuğum olduğu için de 1 2 sonra taburcu oldum kalmak istemedim