Canım bende Diyarbakırdayım . Mart ayında 7+2 de bebeğimin kalbi durduğu için Fuat zamanda kürtaj oldum genesisde Sezin hocaya normalde gidiyordum ama ne yalan söyliyim , kürtaj konusunda güvememedim . Kendimde hemşireyim burada Fuat hocanın tecrübesi ve pratiği iyi olduğu için onda kürtaj oldum sonrasında sorun yaşamadım ne agrı ne enfeksiyon önerebilirim. Sultan hastanesinde biraz yoğun ama işinde iyidir