Valendia aksamları yemedim canım kilo yapar diye doktorumada sordum kilo iyi
Birsey değil ne kadar az alırsan o kadar iyi demişti gelişimi hep haftasıyla uyumlu oldu sadece 7 den sonra yemedim😊 9 kilo aldım 53 le kalmıstım 62 oldum kiloya cok takıntılıyım cünkü elimde değil cok sükür yolun sonuna geldim😃