Busradz61 aslında ilk gittiğimde tavrını çok sevmemiştim bebeğim daha çok küçüktü 3 haftalık falandı öğrendiğimde benimle sanki hamile değilmişim gibi konuşması hoşuma gitmemişti . Bir de 2,5 yaşında oğlum var daha düşünmüyordum süpriz oldu bizim için bu bebek .Doktora bunu söyleyince evde oturacağına bakarsın demesi çok tuhaf geldi . Sonuçta beni tanımıyor ne iş yaptığımı bile bilmiyor o yüzden çok çok değişik geldi . Son gittiğimde daha iyiydi ama daha ilgiliydi .