Damla55Defne Haftadayız🥰Kızlar ben Samsun medicalpark Hastanesine gidiyorum. Doktorum Nagehan hanım, sizler kime gidiyorsunuz memnuniyet durumunuz nedir. Ben şu an çok memnunum.
Ozge5500 Damla55Defne 12+5 iz bizde bnde samsundayim ama anadoluya gidiorm doktorumdan cok memnunum 🥰
hrykksl FatosEngin ilk mesajımı yanlış yazdım Ayşe hanımı, vezirköprüde çalıştığı dönemden tanıyorum dediğiniz gibi iyi bir doktor
PelinK Damla55Defne ben de Amasya’dan Samsun’a gelenlerdenim 😊 Tamer Bülent Karaliye geliyorum ilk doğumum medical parkdı şimdi medibafra da yaptırıyor bakalım 7+4 deyiz şuan ☺️☺️
Mom5 Bende Bafra Devlet Hastanesinde Gamze hanıma gidiyorum çok memnunum kesinlikle herkese tavsiye ederim medibafra hastanesi dürdane hanımdan geçiş yaptım kendisini hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum arkadaşlar bilginize..
Kumral5 Mom5 Bende Firat beye gidiyorum simdilik memnunum Gamze hanimada cok iyi diyorlar ama randevu bulmak zor oluyor 😍
Mom5 Dilek-123 merhaba 🥰 nedenlerim ; yanlıs teşhis, gereksiz ilaç,kendi hoşlanmamaları doğrultusunda anneyi korkutma, tarama testlerini reddettiğim için yine anneyi korkutma ne yaptığı belli değil .
Ltfy-ctn55 Bende 20+2 yım araştırmanin kadın doğum Hastanesi’ne gidiyorum ilk haftalar 3 doktor değiştirdim şuan Hanife Demirturk e gidiyorum çok memnunum☺️
Bugleemm Haziran123 4,400 demişlerdi ama zam gelmiştir şuan nekadar bilmiyorum yeni yılda zam geleceğini söylemişlerdi
Tubi55 Bende Samsunluyum ama Kastamonu’da eşim görev yaptığı için burdayız samsun görünce yazmak istedim Samsun gibisi yok çok şanslısınız hepiniz 😊