Valla ben kuaföre gidicektim ama ne olur ne olmaz riske atamam kendimi , 31.haftama giriyorum yarın sürekli banyoda jiletle temizliyorum zor oluyo ama napim korkuyorum korona yüzünden , belki son haftalarda da kardeşime veya kuzenime ağda yaptırırım 🙄