Zeyyakup Sevgiguclu 11+1 oldum canım 10+4 şiddetli dayanılmıycak adet ağrısı gibi bel ve karın ağrım oldu doktorum aradım normal parol içebilirsin dedi ama ben içmedim canım
Hayalleredogru Ben de adana da yaşıyorum 10+2 yim ben hamile kaldım kalalı bel kuyruk sokumu ve kalça ağrısı çekiyorum canım çok normal bence
Bhrszr Beker tam 17 hafta olcak bu gece😂🤭 algomed Özgür beye gidiyorum çok memnunum❤️ Sen hangi hastaneye gidiyorsun cnm🥰
Beker Tugbaayaz_01 ayyyy çok heyecanlı çok az kalmış rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 hangi hastaneye gidiyorsunuz
Tugbaayaz_01 Beker saol canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah özel algomed hastanesine gidiyordum ama en son marsa kadın doğuma gittim doğum da orda olacak kısmetse
badehandeyldz Sevgiguclu ben canım 15+5 bide kızım var 13 aylık badişim buda erkek olacakmış Adana Seyhan’da oturuyorum💕