Huma94 zorladı ya ondan kanadi insan biliyor kendini .. amaaan kendimi zor attım dışarıya agrimayan belimi ağrtti o muayene sikayet etsem ne insanin yüzüne bakmıyor lar zaten kalmış 11 gün akıntım hatt safa ama neden bilmiyorum söylüyorum cvp vermiyolar bile valla paran varsa insan sin bu zamanda… Acil kadinlarla dolydu hepsi eli karnında onları öyle görünce insan dahada hastalanıyor. zavallı lar iki saniye göz göze gelmeye gör iclerindeki çığlığı duyuyor insan ama hemşireler kıkır kıkır aralarında eğleniyor du nasıl üzüldüm