Arzuburan Anneler ben 9.haftalik hamileyim ve çok zor geçiyor hamelik kusma bulantı kabızlık vb birsuru şikayetim var sizlerin nasıl geçti .?
Aysima288 Arzuburan 17 haftalk olcam hiçbişey hissetmiorm ilkindede böyleydi bu şekilde oluncada eşim hamileliğime inanmıo:)
Nuray23 Arzuburan cok zor gecmisti. Surekli kus kus olcem zannediyodum artik zayiflamis cokmustum. Serumlarla kendime gelmistim. Simdi cok sukur cok iyiyim😂 darisi basiniza.
Miskokulum35 Arzuburan benim 3 ayım çok zor geçti bulantı kusma ağrı uykusuzluk halsizlik 4.aydayız çok şükür biraz daha iyiyim önceki günlere göre
Ecem4141 Aysima288 9 haftalık hamileyim bende bulantı ve kusma olmadığı için 2 kilo aldim moralim.cok bozuluyor sizdede kilo alma olmusmuydu ilk 2 aydan
Meleginprensleri Valla benim çok zor geçti bulantimdan dolayı su bile içemiyordum hatta ilk başta zayıfladım bile
Busra34ybg Arzuburan ilk 3 ay 6 kilo verdim ağlıyordum halime tam 3 ay bitti biraz rahat ederim dedim ama yok her ay faklı sıkıntılar çıkıyor gebeliğin rahat bi kısmı yok yada ben görmedim 5 buçuk aylık olduk baş ağrısı böbrek ağrısı halsizlik bitmiyor
Aysima288 Ecem4141 yok canm ama suan 2 kilo aldm benm ilk hamileliğimde bu şekildeydi 30a yakın kilo almştm sonra öyle bi verdmki
16Hatice Kabus gibiydi. Sanki yaşamıyor gibiydim.Hiçbir şeyden tat almıyordum. Bulantı kabızlık yalnızlık çok kötüydü. Çok şükür geçti 18 haftalık olduk🙏🙏😌
HaticeeKubraa Arzuburan 9 haftalık hamileyim şuan uyku hali ve halsizliğim var sadece ara ara bazı şeylerden tiskintim oluyor onun dışında şükür iyiyim .
gamzeserenn 17 haftalığım çook şükür hiç bir belirti yaşamadım bulantım kusmam olmadı ilk haftalar biraz iştahsızlık vardı sadece o zamanlar kilo kaybettim biraz :)
Ecem4141 Ecem4141 bende 9. Haftadayım 2 kilo aldim doktor normal bu kadar takıntı yapma dedi gebeligin ilk aylarından korkuyorum açıkçası ☺
Sevoo_-genc Kizlar mehaba birsey sormma gerekiyor basina gelen varmi 9 haftalik hamileyim 2 gundur koyu kirmizi lekelenmem var doktors gittim kese assagida dedi sizce bir sorun cikarmi basina boyle bisey gelen varmi