Deletedmom59 17ekiiimmmm aynen sadece 1 harf farklı annemin adı da emine bir de annem de diyor ki aman amine koyma annesine benzer isim koydu diye laf ederler kaynananlar😅
Syma-ma 17ekiiimmmm eylül erva da güzel 😍 ben erkekte yeni nesil isimlerini nedense sevemedim o yüzden direk selim den yanayım 😂
-2cocuklu Deletedmom59 bizimkide aynisi birde köylü olduğumuzdan o ismi kimse kullanmaz kolayina emine uydururlar diyo😂
Deletedmom59 -2cocuklu aynen ya ben olmasını istemiyorum ama yeni isimlerin hangisini koysam söyleyemeyecekler farklı isim diyecekler onu istemiyorum o yüzden bilinen bir isim koymam lazım gerçi hamile değilim ama olsun hayal kurmak da parayla değil ya canım 🤗
Ryaman -2cocuklu 3 isim arasından seçmek gerekirse eslem güzel ☺️ Ama uygun olarak ekin de güzel bir isin uyumlu hem 🥰
-2cocuklu Ryaman bende aynisi demistim kocaman hatta ilk kizim eylülde doğmuştu buda nisanda dogucak nisanmi koysakki dedim olur birdakinide aralik koyariz diyo😂