Benimde cok cok yuksek degildi ama resmen adet olamiyodum 2 ay da 3 ayda bir adet sokturuculerle oluyodum. Ozele gittim adet olamiyorum dedim. Hormonlarina bakalim dedi prolaktinin azicik yuksek ama bu bile engel hem adet olmaya hem hamileye kalmaya dedi. Cocuk dusunuyomusun dedi bende aslinda dusunuyorum dedim ozaman sana dostinex veriyim dedi bunu ic duzene girer hamile kalmayi kolaylastirir dedi . 1 aylik olanlan verdi kullandim hemen hamile kalmisim cok sasirmistim. Ben once adetimi duzene sokar sonra kalirim belki diye dusunurken. Ilk ayda kaldim yani. O yuzden onemli belki ufacik bi sorun ama hamile kalmayi bi o kadar da engelliyen bi sorun
Bu kadar kolay tedavisi varken yapmamak icin neyi bekliyolar ki. Sen ozele git orda ilgilenirler👍👍👍👍🤗🤗