sutlaacc devlete güvenme. Ben hormon testi istedim devletten hamile kalamıyorum bi kaybım var dedim 7 aydır olmuyor dedim. Aptal adam gerek yok hormona yapmak istemedi basından savmaya çalıştı, sonra 1 yıl çocuk olması çok normal dedi ama istiyoruz yani ne anlarsın halimden. Dedim istiyorum neyse kan verdim. Sonuçlarım iyi ama prolaktın 32.47 gibi bi rakam çıkmıştı. Buralardan da duydum dostinexle düştüğünü ama beni yine salladı gerek yok bu rakama hamile kalırsın düşer kendiliğinden diye çok sinir oldum çıktım. Sağlık ocağına gittim ordaki doktorlar bile gebe kalmayı zorlaştırır dedi ama yine de bi kadın doğumcu daha iyi olur dedi. Bizi merkezde bi özel doktora yolladı. Hemen gittim doktor muayene etti korkma düşer dedi ve o prolaktini verdi. Diğer ay gel tekrar bakalım kaça düşecek ne olacak dedi. Bana 2 tane hap verdi 2 ye bölüp içtim bir ay sonra kontrole gidemedim çünkü hamileydim valla çok sevindim şok oldum. Sende al değerini götür özelde bi doktora. İbşallah sana da şifa olur.