Meralrabiamhmt Mrv24 en guzelı bencede o kadar ınsan kıralayıp gıyıyo bunun ustune herbırınden 180 200 lıra para alıyolar modelımı 150 ye yaptırıp kullanmak bana daha mantıklı geliyor
mercimeginanne Meralrabiamhmt nasıl 200 dedi ben daha sormamıştım 🙄 tüm modellerin altında 100 yazıyor 🤔🤔
mercimeginanne Meralrabiamhmt zam yapmış resmen 🙄🙄 100 ₺ydi 2 hafta önce falan bende ordan alırım diyordum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Meralrabiamhmt mercimeginanne 100 olsa hıc dusunmezdım ama mesaj atınca 200 dedı sanki sıfır elbıse satıyolar