Badem yagi,kakao yagi,susam yagi ve havuc yagini karistirip surmustum,ayni sekilde hic catlak olmadi 39 haftaligim suan..Ama badem yagindan kaynakli cok cok hafif gobegimde minik tuyler cikti,gebelikten mi yagdan mi bilmiyorum 🙂 3. aydan itibaren sürün ki esnesin karniniz