Bana da doktor ilk haftalardan itibaren basla diyerek dermoil verdi ama 26. Haftadan itibaren kullanmaya basladim. Cunku oncesinde pek karnim da yoktu, birden cok hizli buyumeye basladi. Simdilik catlagim yok ama ben de bu krem bitince badem yagi kullanmayi dusunuyorum. Hem dogal hem de olumlu sonuc alanlari duydum.