Bebislerimiz henuz dogum yapmadim insallah nisanda olucak dogumum. ama bundan once bir kez dusuk yapmistim ve kurtajimi halide hanim yapmisti. gercekten cok ilgiliydi o yuzden ona gidiyorum bu gebeligim icinde. baska doktorada gittim medipolde falan hic begenmedim ilgi alaka yoktu.