Adeyblkci34 yani bende anlamadım burada çok öneriliyor medipol diye görmüşsündür. Bi kere acil bi durumum oldu doktora mail attım sabahtan akşama kadar dönüş yapmadı sonra dayanamadım gittim acile. Doktor bana bir gün sonra dönüş yaptı! Yani ben bu durumu kabul etmiyorum devlet hastanesi mantısı zaten Doğuma da gelmiyormuş. Bu insanlar nasıl öneriyor bu hastahaneyi anlamıyorum gereksiz abartılmış. Boşuna 3 ayım orada geçti.