EsilaErtugrul Hergün nolur başlamasın diye dua ettiğim mide bulantıları tiksinmeler 2 3 gündür başlamış durumda. Allahım bu çok zor nefret ediyorum bu mide bulantısından tiksinmekten.. en çok korktuğum buydu yine başıma geldi😢😢😢 napıcam ben ya
Mine23 EsilaErtugrul çok aşırı bulantınız varsa doktorunuzun önerdiği bulantı ilaçını kullabilirsiniz🤗ben zor kurtuldum o bulantıdan canı ne zaman isterse o zaman geciyor
Nurgul1 EsilaErtugrul Bende siizn gibiydim şuan 8.haftadayım ve çok arttı kusmalarım başladı bugün kusmaktan yataktan kalkamadım hiç halim yok ve daha doktor randevuma 3 hafta var
Tazeanne0 EsilaErtugrul geçicek canım az sabret ben ilk ayımda nasıl gicek diyordum şimdi 13.haftama girdim hala bulanıyor ama az kaldı dedim bugün zaman ne çabuk geçti 4.ayıma girdim bile inan zaman su gibi akıyor 😊 yağlı baharatlı tatlı şeylerden bir süre uzak dur bulantı evresi geçene kadar ben öyle bastırdım ve cidden iyi geliyor
Emineerd EsilaErtugrul vallaha doğum yapacağım günün gecesinde dahi prilam içtim ben 😂😂 hatta doğumda sakinleştirici yapmalarına rağmen doğumda bile kustum 😂😂 ama çoğu hamilenin 12. Haftadan sonra geçiyor inşallah geçer
EsilaErtugrul Mine23 prilam dr 10 mg verdi doktor ama 2 3 gün oldu başlayalı biraz azaltıyor gibi, benim yine bu gebeligimde çok aşırı değilde 2 sene önce ikiz gebeliğim vardı kusmaktan ölücem zannetmiştim😢
Birileri Minigininannesi Nurgul1 aynı şekilde devam ederse beklemeyin randevuyu. ben sıktım dişimi bekledim ve 5 gün boyunca hastanede yatmak zorunda kaldım safra kesemde açlıktan çamur oluştu değerlerim alt üst oldu pişman oldum🤦
hakanebru_ En büyük şansım buydu herhalde 33 haftayı geride bıraktık bir kez olsun çekmedim kusma tiskinme falan. Maşallah subhanallah 🧿🤲🏻
Gzrilknur EsilaErtugrul Allah yardımcımız olsun inşallah. Çok zor gerçekten. Prilam dr ile hayata tutunuyorum 😏
Seraybas EsilaErtugrul benim bugun tam 5+0 bulantım oluyor ozelikle arabaya binince kusmamak icin direniyorum
hakanebru_ Mumyy erkek canım oğlumuz olacak inşallah. Ama ben o düşünceye inanmıyorum oğlu olan çok arkdaşım ne zorluklar çekti istifra etmekten lavabodan çıkamıyordular
Mumyy hakanebru_ inşallah ya benim pek bulantım yok bir oğlum var sağlıklı hayırlı olsun ama gönlüm kızdan yana o yüzden sordum
hakanebru_ Mumyy allah önce hayırlı sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin sonra da gönlünüze göre versin inşallah 😊
Seyma2861 EsilaErtugrul ah çiçeğim hoşgeldin😁 şanslı gebelerdensen 12de biter inşallah. Ben 22 haftadan ilerliyorum hala öğlene kadar partim☺️
ftmftmb Benim de bulantım tiksinmem beste başladı yapacak bir şey yok ALLAH yardımcın olsun aç kalmamaya çalış ve kusmamaya çalış