Ruzgarperisi Ronya23 28 bekliyorum. Erken yumurtlama oldu 9 ve 10 günlerde. Şimdiden göğüs hassasiyeti başladı bile 1-2 gündür hafif sızı his ediyorum. Normalde adete yakın olurdu bir iki gün kala.
Zeynepmerve15 Ronya23 21 Kasım yumurtlamadan sonraki 10. Gün inşallah hepimiz hayırlı haberler alırız
Ronya23 Aselminaaa Sivasss Hayat1 EsraKMR Zeze2454 Minik95 Ruzgarperisi Anestezist nurbanusan bigunanneolucak Minaliy Zeynepmerve15 confundo N3F3RT4RI az kaldi kizlar test yapan oldu mu?
Ronya23 Sivasss ili defa bu ay mi denedin catlatma iğnesini canım.. Bende diğer hamileliğinde ilk catlatma iğnesi ile hamile kalmıştım .ama 4 aylık kaybettm
Sivasss Ronya23 canım geçen sene 2 kere denedim tutmadı sonra başka doktora gittim polip var dedi pandemi falan derken amelyatımı yeni oldum klomene başladım yani 2 senedir kalamıyorum hamile bakalım tutacak mı bu ay
Sivasss Ronya23 canım artık doktor bekleme tüp bebek yap dedi yani 1 2 ay zaman verdi sonra tüp bebeğe geç dedi bu son tedavim zaten çok yıprandım amleyatlar ilaçlar hastaneler 2 sene mahvoldum
Ronya23 Sivasss canım üzülme allah büyük stres yapma cok.zor anlıyorum ama tüp bebek yap inşallah o tutar
Ronya23 Aselminaaa evet canm göğsün ağrıyor ucu falan.mide icin erken ama yemek falan yiyince öyle biraz kötü oluyorum
Aselminaaa Ronya23 benim dokununca agriyor gogusum mide bulantim oluyordu benim bugun pek bisey yok ama bazen yemek yemek hic icimden gelmiyor birde asiri koku hasasiyetim var oglumda bunlari yasamayinca acaba diyorum oldu mu vs
Hayat1 Ronya23 umarım isteyenlerle birlikte hepimiz bu güzel haberi alırız birbirimize haber verip mutluluğumuzu paylaşırız inşallh🤲🏻