_gokcelii Pekmez , bal gibi şeyleri kasiga koyup içine damlatiyorum canım ben
Boş yere bi faydası olmayan ekmegi yememek için oyle yapiyorum midem bulanmıyor benim.
Sen de portakala , kuru kayısıya falan damlat veya benim gibi sıvı bir şeye kat
Tadı baskın bir şeyle alırsan farketmezsin