Emineerd Heyecandorukta aaa ilk defa duyuyorum 🤭 e hastane çıkışının altına çıtçıtlı zıbın giydirdik biz 😂😂 ayrıca iki hast çıkışı almıştım e haliyle sürekli hast çıkışı giydirmedik sorun da olmadı.
kisiminbahari Ben hastane çıkışı aldim sabah orda kalabaliktan bakamamistim eve gelip baktim defolu gercekten kollar daraliyo esnek degil bide eldivenlerden biri büyük biri küçüktü bende iade ettim modelini cok begenmeme rağmen
Mavilipembeli Heyecandorukta ben 1.5 ay önce doğum yaptım hastanede çıtçıtlı giydirdiler 5. Günün sonunda da göbeği düştü zaten
Busekrkmz Heyecandorukta ilk defa duydum dar olursa evet rahatsız eder ama biraz bolsa sanmıyorum rahatsız etse doğum esnasında çocuk doktoru da orada oluyor söylerdi diye düşünüyorum.
Heyecandorukta Busekrkmz Kaliplari cok genis degil ama dar, cok ince yapi yani, ikili zibinlarda oyle, 3-6 aldim zibinlardan, evdeki chakradan aldigim zibinlarla enlerini olctum 2 parmak fark var 🤔 Deneyip gorcez artik 😁
Myssr Heyecandorukta zarf gibi olmasada gobegi koruyup citcitli giydiren de var yani dikkatli baglanirsa sıkıntı olmaz aslinda