Heyecandorukta Kızlar selam bimden baktım hastane çıkışlarında evet kumaşı çok güzel fiyatı da uygun ama Zıbınlar alttan çıtçıtlı çocuğun daha göbeği düşmediği için o dönemde alttan çıtçıtlı şeyler giydirilmiyormuş onun zarf şeklinde olması gerekiyor ya da bağlamalı olması gerekiyor.Bilginiz olsun alanlar varsa zaten küçük yani üç aydan sonra giydirecek bir şey de değil. Elinizde kalır diye söylüyorum🤔🐣
Mom092 Heyecandorukta Aynen canimm gibek dusene kadar o zarf gibi çapraz olandan giydiriliyo onerilen o 👍🏻
Mengihilal Heyecandorukta kızlar hiç takılmayın öyle çıtçıtlı giyindiriliyor gayette sadece göbek kısmını asla alt bezine değdirmeyin birde steril gazlı bez ile etrafını sarın yeterli. Hastanelerde tam set verdim her seferinde çıtçıtlıyı giyindirdiler.
Heyecandorukta Busekrkmz Gobek dusmedigi icin bebegi rahatsiz eder diye onermiyor doktorlar, orasi acik yara oluyor ya bir sure
Heyecandorukta Mengihilal Himm deneyimlemedim bilmiyorum ilk gebeligim ama tum satilan setler zarf seklinde ya da baglamali geneli. Doktora onu onerince almadim bende bunlardan
Duygukocc Heyecandorukta önermiyor doktorlar demiyelimde bazıları önermiyor diyelim etrafımda doğum yapan arkdaşım vs teyzem yengem herkes çıtçıtlı giydirdi keza bende 4 ay önce doğum yaptım çııtçıtlı giydirildi hastanede
Busekrkmz Heyecandorukta ilk defa duydum dar olursa evet rahatsız eder ama biraz bolsa sanmıyorum rahatsız etse doğum esnasında çocuk doktoru da orada oluyor söylerdi diye düşünüyorum.
Heyecandorukta Alperefet e-bebek den falanda baksana tum hastane cikislari ya baglamali ya zarf seklinde. 🤔
Gzd_ Heyecandorukta ben hemşirelere verdiğim takımda hem zarf hem zıbın vermiştim zarf şeklinde olanı kullanılmıyor artık gerek yok denmiş sadece zıbın giydiriliyor yanlış değil yani rahatsız da etmiyor
Duygukocc Heyecandorukta ben geçen sene almıştım bimden hastane çıkısı kullandık.Ki hep çıtçıtlı kullandım hiç öyle zarfli marfli almadım 5. Gündr göbeği düşmüştü bebeğimin.Darsa çıtlıtlı badı evet rahatsız ettirebilir belki ama sadece 10lu paketlerde dediğin ürün satılıyor diye tüm ürünler çıtçıtlı
Heyecandorukta Duygukocc Siz deneyimlemissiniz daha iyi bilirsiniz. Herkes de baska bise soluyor, benim kuzen cevremde alisveriste aldirmadi bana onlrdan 🤔 Bende bimde gorunce aaa bu bi sorun diye dusundum, degilmis demek, tercih meselesi 👍🏻😊
Heyecandorukta Duygukocc Olabilir tabi,Bana gelen uyarilar o sekilde olunca, bende orada citcitli gorunce alanlari uyarayim dedim 🤔Gobek ne kadar surede dusuyor?
Heyecandorukta Alperefet Az buyuk bise olsa 3 aydan sonra rahat giydirilir diye dusundum ama kucuk cok. Iade edin isterseniz ya da baska seyle degistirin, bim kosulsuz iade degisim aliyor. fisi duruyorsa 🤔
Oozzee Heyecandorukta öyle bir şey yok. İki çocuk doğurdum, ikisinde de alttan çıtçıtlı zıbın giydirdim doğduğundan itibaren. Zaten hastaneye doğumda tam set veriyorsun, hemşireler bile direkt çıtçıtlı zıbını giydiriyor. Rahatlıkla kullanabilirsin.
Babyy1S Heyecandorukta ben çoğunu öyle aldım göbek bağı 1hafta icinde falan dusuyor yani hastane cikisları elinizde kalmaz bir kac tane içlik alın göbek bağı düştükten sonra kullanabilirsiniz veya göbek bağları için belden bağlamalı olan ürünler var ilk haftalar onunla koruyabilirsiniz
Gulsum_coskun Heyecandorukta daha yeni doğum yaptım. Canım oğlum 13 günlük banada öyle dediler 3.4 tane o zarf şeklinden olandan aldım ama hiç kullanmadım hemşireye verdiğim poşete ikisinide koydum hemşire normal zıbın giydirmiş sorduğumda sorun olmaz çok gerek yok ona normal zıbın kullanabilirsin dedi Göbek bağı düştü Allah’a şükür birşey olmadı hiç 😊
Fatma5672 Bende bugün BİM’den hastane çıkışı almıştım ancak evdeki diğer hastane çıkışlarıyla karşılaştırdığımda kol kısmının aşırı küçük olduğunu gördüm ve yıkayınca daha da küçülür diye endişe ettim. Az önce gidip iade ettim 2 muslin örtü bir de cam rende aldım :)
Merve43 Heyecandorukta zarf şeklinde olanlar kullanılmıyor artik pamuklu citcitli giydirdim vi sorun yaşamadık herkes de öyle giydiriyor