12 hafta olduk bugün 9-11 arası çok fazla kokuya hassasiyet ve bulantı yaşadım. Her şeyden tiksiniyodum kahvaltı özellikle yapasım gelmiyordu.. Şimdi hafifledim hatta bulantım geçti sayılır doktorumda son 1-1,5 hafta sonra bitecek demişti ilaçta kullanmadım bu süreçte insallah böyle devam eder🧿🧿🧿