Ecem4141 ben de 9+2 oldum, bulantım çok yok, öyle yemeden içmeden kesilmedim hiç aksine iştahım inanılmaz arttı. Kabızlık sorunu da yaşıyorum, 55 le hamile kaldım 2 kilo aldım ama karnım taş gibi oluyor bazen 2 kiloluk değil asla. Bi de çok uyku ve halsizlik yaşıyorum, sanırım hareketsizlikten de böyle kilo aldım. Ay ayrıca ben dünyaya yemek için gelmiş olabilirim. Resmen yediğim şeylere yükseliyorum çok iyiydi yaa deyip kendi kendimin iştahını açıyorum 😂