Fenerliavukat kızıma 11 deyken erkek denildi başka bi doktora gitmiştim önemsemedi çok, sonra 12+3 te kendi doktorum kesin kız dedi değişmedi..12+5 te geçen hafta yine kesin erkek dedi doktorum,kızıma gittiğim doktor yine..,bana da gösterdi bakalım değişmez dedi ama yine de acaba oluyoruz erken öğrenince 😂😅