Kızlar merhaba 13 haftalıkken doktorum yuzde seksen kız dedı. Ulrason ozel bır klınıkte oldukca gelısmıs cıhazlarla yapıldı. Daha sonra doktorum korona oldu derken su an 19 haftalıgım hala gıdemedım haftaya gıdecegım ınsallah
Sormak ıstedıgım cınsıyet degısıyor mu saglıklı olsun erkek kız farketmez ama ne kadar da olsa kıza hazırladım kendımı degısmesı bıraz tuhaf olur
Çevremde erkek bebek dunyaya getıren ıkı arkadasımın 13 haftalıkken doktor kesın erkek demısti ve oyle de olmustu onlar degısmez kız oldugu ıcın net bırsey dıyememıstıe erkek olsa kesın derdı dıyorlar ama formlarda cınsıyeti degısen kısılerı okudukca sasırıyorum
Var mı basına boyle bırsey gelen ya da yuzde verılse de sonradan degısmedı dıyen