10 da açıldığını bilmeden sabahın köründe gittik annemle😁
Eşim kaçta açılıyor diye sordu bilmiyorum kapıda kepenk var bi bak dedim😁 Sonra 10 olduğunu eşim sağolsun bakıp netten söyleyince eve geri döndük.
Tekrar çıktık amaa maaf olmuştum allahtan anlayışlı insanlar vardı da sağsağlim çıktık😁🤗
Ben Tabak, Rende, Yedek ( 15′li Var / 5 li’de Yedek 1 Tane (Hastane Çıkışı) İki Nevresim, Bornoz / Lif, Bilezikli Oyuncak, Patik / Havlu Çorap ve Askı Aldım 🤗