Heyecandorukta Bebek kamerası, bebek nevresim takımı, müslin bez, ağız bezi, 3-6 ay kısa kollu zıbın. Hepsinin kumaşları çok güzeldi gerçekten pamuklu dandik değil yumuşacık. Geçen ay A101 den bakmıştım kötü gelmişti kumaşı pamuklu yazmasına rağmen almadım. Bebek kamerasını da deneyip göreceğiz artık, varmı daha önce alan? Postta açtım ama onun için 😁 Hastane çıkışlarını merak ediyordum ama göremedim onlardan. Varmı alan nasıldı?
_Nida0508_ Heyecandorukta ben bimden degilde a101 den aldım piranha marka iyi ki almışım çok büyük bir kolaylık 😊
Merveilkcan Heyecandorukta ben bundan daha önce gelenden almıştım kuzum bimden aldım ben hastane çıkışını çok severek yıkadım ütüledim kumaşı mükemmel akma kokma vs yapmadı ayrıca çok da ucuz hemde lisanslı ürün
Tugcece Heyecandorukta hastane çıkışı aldım gayet güzeldi birde organik pamuk filan yazıyordu zaten organik kelimesi yazan şeyler de fiyat farkı oluyor
ZehrasMom Müslin bez, battaniye, hastane çıkışı, bornoz, zıbın, emzik, babynest, oyuncak kutusu,askı, uyku tulumu aldım
Nrkls Ağız mendili 3 paket, 2 tane Müslin bez, anne yanı yatağı, uyku tulumu, askı, 0-3 ay bir sıfır kollu bir Kısa kollu zıbın, organik çorap , battaniye, bornoz 🙈 ben ürünlere bayıldım ama😍
Merinosunannesii Nrkls oo neler aldım neler😂altivite halısı, 4 paket askı, 4 tane müslin, 6 paket zıbın, 2 tane bebek yastıgı, bambu sepet, battaniye, çok amaçlı kutu, 3 tane patik, emzirme yastıgı, figürlü yastık, 2 tane nevresim, babynest
Babyy1S _Nida0508_ nasıl kullanişı şarjı cabuk bitiriyor mu her yerden çekiyor mu birde hareket sensörü bildirim olarak mı dusuyor bnde alıcam ama kararsz kaldım
Nrkls N0712 kesinlikle zıbın çünkü ilk doğduğunda giyecek ve kusma olacak bence yeni doğanın en çok zıbına ihtiyacı var 😌
Merinosunannesii Nrkls Bi dünya vardı bizim burda bimde asıl 5 6 liralık batik kalmadı kapış kapana gitti 😂😂