nilsmother Ben karantinadayım kızlar çıkamıyorum maalesef kaçırdım gelenleri gene e bebek indiriminide kaçırmışım 🥺 neler aldınız sizinkilerle bari avunayım 😪🤣😍
Mom046 nilsmother Oyun halısı, askılık, nem giderici aldım öncekinde aldığım için çok fazla ihtiyacım yoktu
Mehtapakgl nilsmother kuzum e bebekte bildirimleri aç. Hep geliyor bildirim. Birde formda kasım ayı indirimlerini duyurma postu var hep sabit orayı arada kontrol et sağolsun arkadaşlar hep gördüklerini yazıyorlar ç. Ben çoğu zaman ordan görüyorum. Bende gitmedim ben bir çok şeyini aldım. Şuan çok kalabalıktır. Hiç riske atmadım. Gidersem oyunnhalısı alırdım.
Yenianne001 nilsmother göğüs pompası ve biberon aldım hiçbir yere dokunmadım. Tanımadığım bi görevli kız yardım etti uzak duruyordum söyledim p uzattı sağ olsun. Bugün ona dua edeceğim 😅🧡😇
Emel38 Bizim cinsiyet daha belli değil o nedenle alamıyoruz.tekrar olur indirimler inşallah..daha vaktimiz var doğuma..
nilsmother Emel38 evt tekrar olur inşallah ya geçen ki gelenleri de kaçırdım daha doğrusu oturduğum yerde bim yok 10 dakikalık mesafede var dolmuşla gideceğim için eşim izin vermiyor virüsten dolayı🥺🤷♀️😁
nilsmother koala06 maaş a denk gelmiyor işte e bebekteki öyle oldu bnim Bn alışveriş yaptım kampanya çıktı 😅😅 haliyle bir sonraki ay başını beklicem 😁🤷♀️
nilsmother Mehtapakgl bildirimler açık canım da Bn ay başı alışveriş yapmıştım bebek için sonra indirim yaptı e bebek 🥺 bnde ayda bir yapıyorum alışveriş şansımı kaybettim anlicagın denk gelmedi 😅
Flower3 Hastane çıkışı , müslin bez, bebek bornoz , ağız mendili , 6lı elbise askısı , 2li zıbın Hepsinden birer tane aldım şimdilik 😁
Hacerbykdn Eltim gitti, benim çıkacak halim yok, korumalık istedim 19 aylık kızım var . Doğacak bebise birşey almadık