Ecmelbeyza Anne18 😅valla yaa . Ben de anlamadım . Çok 😭😭😭70dim 80 olmuş işte tansiyon 12/7 çıktı bugün
Anne18 Ecmelbeyza maşallah maşallah iyi bebeklerimiz kuzum ama tuzu hemen bırak bak ben tuz kullanıyorken tansiyonum 14 cıkıyor Du doktorum Bi kızdı bana bugün 35 haftalık olsan seni acilen doğuma alırım bebeğin gelişimi durur dedi tuz olayından dolayı bir korktum kuzum hemen ekmegımı değiştirdim kestim bugün ölçtük 10 / 4 çıktı tansiyon
Anne18 Ecmelbeyza kuzum bence dikkat et evet doktorun bana peşin peşin söylediğini sana söylüyorum ben çok üzüldüm valla evde ne var ne yok hemen değiştirdik. Tuzsuz ekmek aldık Peyniri tuzsuz aldık. Zeytin yemiyorum. Yemekleri tuzsuz yapıyorum eşim tabagına atıyor. Zaten önceden de ben tuzsuz yerdim herşeyi sadece gebelikte cok tuz aşerdim. O beni mahvetti. Şükür ki yolun başındayken bıraktım tuzu turşuyu salçada bile tuz var az koyuyorum yemeklere O yüzden cok dikkat et bebeğin için
Anne18 Ecmelbeyza bende 72 ile hamile kalmıştım. Çok kustum 4 ay boyunca 7 kilo vermişim şimdi eski kiloma dönmüş gibiyim dün tartıldım 70 çıktım.
Ecmelbeyza Anne18 tuz olayında haklısın zeytin aklıma gelmemişti 🙄yemiyim ben de madem . Benden kan idrar her şey aldılar bugün . Vitamindeğerlerine tekrar bakalım dedi . Kız ben 100 olur muyum 🤭
Ecmelbeyza Anne18 çok iyi 🥺Ben şiştim aslında 4 ay kusma oldu almamıştım 70lerde gidip geldim 69-68 bile oldum . Sonra omega kullanmaya başladık kan ilacı falan iştahım açıldı. Ama az yiyorum boğazımdan geçmiyor sanki ama açım çok ilginç bi şekilde . Sofrada eşim niye yemiyorsun o kadar acıktım dedin diye o da şaşırıyo .
Anne18 Ecmelbeyza yok be kuzum 90 ile doğurursun allahın izni ile dikkat edersin. Baktır baktır herşeyi ne benimde 2 hafta sonra doktor kontrolm benden tansiyon takibi istedi. Haftada 2 defa ölçüp bana getirirsin dedi bende her gün ölçüyorum ne durumda diye Benimde morelim şu aknelere bozuk gögüs dekoltem ve sırtım minik minik akne doldu napcam bilmiyorum krem hap ilaç kullanmakta istemiyorum
Ecmelbeyza Anne18 yok yok hiç kullanma bişey hormonal bende de oldu azcık ama geçer söner hepsi sivilce ne de olsa . Leke olsa belki zamanla geçer de . Benim de dudak üstü alında kahve çil tarzı oldu aklım çıktı ama geçer diyolar araştırdım . Doğumdan sonra bakıma gireriz bi leke kremi bi saç boyası bi spor bi forma gireriz mis mis 🥰🥳🧿anne sütüyle silince de çok güzel oluyomuş cilt 🤓araştırdım yapcam 🤭bi doğuralım da sağ Salim inşallah .
Mihre Doktorunuzu bilgilendirin muhakkak. Bol su,minimum tuz tüketin (kaya olsun). Hareketsiz kalmamaya çalışın. Altında başka seperlerde yatabilir siz önleminizi alın yinede. 36 haftalığım gram ödemim yok. Dikkat etmezseniz çok zorlanırsınız