Kuzum benim tuzlu mu kaçırdın acaba 😊gebelikten önce tansiyon sıkıntısı yaşadığım için uzun zmandır tuzu çıkardım hayatımdan Çok şükür 23+5 e girdik en ufak bi ödem yok zaten olur diye ödüm kopuyo kilom çookkk 🤫😁103 kg yla hamile kaldım🙈rakam olarak kulağa çok geliyo ama o kadar değilimdir diye ümit ediyorum 😃