bsraaa23 benim prensesimin adı da Dicle💕😌
Erkek Bebek bekliyoruz.ismi ANIL olacak insllh
Bal kızımız Esma Asel geliyor 🥰🌸
bsraaa23 benimde oğluşum olucak ismide sıraç babası koydu
bsraaa23 teşekkür ederim 🥰artık bakicaz duruma göre
Bizimde oğlumuz olacak 💙 İsmini Kaan koymayı düşünüyoruz 😊