bsraaa23 Kızlar hadi bebişlerimizin cinsiyet ve isimlerini paylaşalım 😊 Benim minik bir prensesim oluyor👸 İsmi Eslem Mila 😍
Baharsahra bsraaa23 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 😊benim de kızım olucak insaAllah adını Sahra koymayı düşünüyoruz🥰
Melikeeslemm bsraaa23 @Entm_18 bı kızım var Eslem İkra ❤️🥰 şimdi oğlum olucak Ertuğrul Ahmet dedik şimdilik ama hala kararsızız ❤️
Entm_18 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Benimde prensesim olucak nasipse ( ismi 💜ikra 💜 )
Baharsahra bsraaa23 insaAllah Allah razı olsun bazen kararsızlık yaşıyorum isim konusunda ama sizce nasıl Sahra ismi
bsraaa23 Baharsahra Bence çok güzel bende düşündüm fakat etrafımızda var olduğundan vazgeçtik içine sinen en yakıştırdığın neyse onu koymalısın 😊
cilemuslu Minik bir prensesim var adı İdil şimdi de bir prens geliyor adını Fikret koyacağız kısmetse 🌸👨👩👧👦