E-v-A101 demekki her hamileye böyle cart curt yapıp yapıp gönderiyo kuaförünüz🙄 evet hamilelikte ten hassaslaşıyor ama daha özenli yapabilirdi bence,ben 37haftalığım daha dün oldum,hiç acıma,kanama olmadı,elinin hafifliği ile alakalı olabilir,çok geçmiş olsun,bebe pudrası fln dökün isterseniz