Kızlar aynı durumu yaşadınız mıntıkada bi ben mi böyle oldum. Yaa dün ağda yaptırdım afedersiniz ama berbat oldum. Çok ama çok acı çektim. Derisi soyuldu Çok ama çok fazla kanadı kadına kaç defa sordum. Kanama normal dışardan mı oluyor bak bu normal değil. İçerden geliyorsa hasteneye gideyim falan yok dışardan geliyor dedi. Eve geldiğimde vajina hep şişmiş derisi soyulmuş. Büyün hamilelerde böyle oluyor bizim çok hamile. Müşterimiz oluyor normal diye diye eve gönderdi beni. Hala kendime gelemedim.
Doğumdan önce bir kez daha. Gitmem gerekiyor. Ama yine böyle olursa diye korkuyorum