Busedoruk MerveKontakay ben haci sakirin sabun tozuyla yikadim bende pismanim ama temizliği yonunden degil de kokusu yuzunden. Hic bebeksi bi koku olmadi bide acikta bırakıyorum kokusu gitsin diye gitmiyor deli olucam
Demir Busedoruk Bende hacı şakiri tercih arasına koyanlardanım doğal diye.Temizliği iyiyse sorun etmeyin bence.Bebişler içini doldurunca o mis kokuları zaten kıyafetlerede geçecek🤗💕
Busedoruk Demir orasi oyle tabi bebegimizin kokusu nu neyle kiyaslayabiliriz ki❤ 20 derecede 30 dklik surede yikadim ben hiç cekme yapmadi. Siyahlari ilik suyl elde yikadim renk atacaklarını bildigimden bi kac daha elde.yikamayi dusunuyorum onları kullandikca
Demir Busedoruk Evet siyahlar ve koyu renkliler için bende tereddütlüyüm.Toz deterjan rengini alırsa diye.Ama sıvıda kullanmak istemiyorum.En azından ilk sefer için elde yıkamak iyi fikir sanırım😊
Cenkerim beyzanur06 hepsi bi anda bitmiyo bende dun gece kurutup bugun hepsini utuleyip kaldiracaktim nerdeee bi ic bi dis utule derken aksam oldu benimde pertim cikti 😥
YaseminDurmazlgen Merhaba 4 yıldır dalın sıvı deterjan kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım.Bazı ürünlerin kumaşından dolayı soluk gibi olabiliyor.mothercareden hastane çıkışı baktım sanki yıkamadan solmuş gibi renkleri
MerveKontakay YaseminDurmazlgen nerden aldınız hastane çıkışını peki ben galba yeni alıcam hiç içime sinmedi 😒 Bu arada ben de mothercaredan aldım ama başka bir markaydı
Fatmafatma MerveKontakay bende dalin sivi deterjan aldim henuz yikmadim ama kiyafetleri kotumu yapiyor ya okdrda insan memnun die bende dalin almıştım oysaki
Busedoruk Demir kesinlikle oyle battaniyemiz çift renkti lacivert beyaz elde yikadim ama yinede cok az kenar kisimlarina rengini saldi iyiki makineye atmamisim yoksa mor olarak cikardi direk
YaseminDurmazlgen MerveKontakay instgaramdan almayı düşünüyorum isime özel olanlardan Mothercare sen bir takım aldım
Busedoruk MerveKontakay yani olabilirde oyle cok luks kıyafetler almadim acikcasi desem ki kaliteliler o ladar degiller ama ayarlamak heralde olay.bende 20 ile 30 arasinda kaldim sonra leke yada kir olmadığından sonucta tozunu pisini alsin diyerek derceeye attim bebek kiyafeti icin ilk yikama icin de uygun geldi 30 ile atsaydim belki cekerdi bilemem
Fatmafatma beyzanur06 galiba o aldin urunlerle alaki bisey cunku dalinden herkes memnundu ben okdr aratirip ole aldim dalin sivi deterjani
beyzanur06 Fatmafatma kesinlikle oyle bencede yoksa deterjan nasl sarkma bozulma yapsn kyafetlerde ilk defa duyuyorum boyle biseyi tamamen kıyafetn kendisinden kaynaklı sorun olmalı
YagmurAnnesi Dalan Roxy aldim. Dün attim makineye. Beyazlari ayri, renklileri ayri attim. 30 derece 600 sıkmada yarim saatlik programda calistirdim ekstra durulama yaptim. Ve henuz ütülemedigim halde bir sey olmadi sukur. Dalan Roxy öneririm kesinlikle 👍
Handemre Kızlar bende dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcısını kullandım ne renklerde bozulma nede kumaşlarda sarma oldu aynı yıkamadan önceki gibi oldu bence penye kalitesiyle alakalı diye düşünüyorum 🤔 Hastane çıkışını mothercare de çok kötüydü bakıp almamıştım Boyner’den aldım hiç bir sıkıntı yok ayrıca fiyatıda daha uygundu 😇