Kelebek97 33+6 yim ama 35 olarak gorunuyo onden gidiyor kac gundur catida agrim vardi belim kopuyordu dr a gittim dusuk onleyici yazmis agrim gecsin diye ama fayda bile etmedi kabizlikdan agriyormus megersem suan oyle rahatladim ki tabi dr anlamadi bile bunu ☹ eski dr um yazmisti dubalax i aklima o geldi kabizlik cok yasarsin agrin oldukca kullan dedi kabizlikdan dir demisti gercekdende oyle buda ilgili dr ama otekisi daha bilincliydi tahini cikdi beklemedi dogumumu