Kelebek97
Canım kendi sancın dakika tut benim ki 5 dakika da bir böyle bıçak saplanır gibi kıvrandırıyordu rahminden beline doğru yayılıyor bir de yatmakla kalkmakla geçmiyor sancı eğer yalancı sancıysa zaten hareketle yada yatmakla geçer yada bir süre sonra geçer gerçek doğum sancısı geçmiyor dakika da bir geliyor kıvranıyorsun