Nasibim
Ben saat 10.30 da gittim fazla kimse yoktu bütün ürünlerimi aldım daha sonra baktim atletle çorap kalmamış diğer Bim şubeye gittik oradan aldım ama sabah beni görmelisiniz o kadar heyecanlıyım ki çünkü daha önce ben yine geldiğinde gitmiştim hicbirsey kalmamıştı ezilmistim diye heyecan yapıyordum yine öyle olursa diye eşim diyor ki kahvaltı yapalım gidelim dedi hemen hazırladım o ekmek alıp gelene kadar üzerimi giyindim normalde 1 saat süren giyinmem 3 dk sürdü eşim geldi kapıyı açtım gülmekten öldü nasıl hemen hazirlandin diye sonra ben hadi gidelim dedkm işte kahvalti yaptık ben diyorum ki sabah a kadar bim’in onun de bekledim diyorum rüyam da yani gül gül öldüm 😂😂 amasonunda aldimmm 🥰