badekusunannesi artırmadıysa bile ben yaptırana kadar o da artar, 2021 tarifesi gelir illaki ☺️ yazık ya, hadi bizler kalıcı değiliz bir gün kurtulacağız buradan ama burada yaşayan kadınlar. Bi de çok doğuruyorlar, iyi bişey olmuyor onlara bu pis hastanelerde, kötü doktorlarda