denizali_ maydonoz sapini kaynat ic mi dedi daha neler. Sakin icmeyin allah korusun dusuge sebep verebilir. Doktorunuzun verdigi antibiyotik veya herhangi bi baska biseyi mutlaka kullanin derim. Enfeksiyon risktir. Ben 2 kere antibiyotik kullandim. Toz var onu da ictim. Fitilde kullandim. Yani enfeksiyon ciktikca doktorum bana ilac kullandiriyor. Ilaclar degil ama enfeksiyon bebege zarar verir erken dogum sebebidir diyor. Saglik ocagina degilde kendi kadin dogumcunuza gidin oda baksin ona gore tedavisni baslatir.