yasemin333 tabi hastaneden çıkarırken kullanılan yeni doğan oto koltuğu 1 yaşına kadar biz onu kullandık. Sonra 3 kademeli oto koltuğu aldık 5 yaşına kadar da onu kullandık şimdi emniyet kemeri takıyor oğlum beş yaşında ama boyu uzun normalde 7 ye kadar oto koltuğuna oturması gerekiyor çocukların ama artık emniyet kemeri kurtarıyor ve airbag I açtı artık