yasemin333 ben ilk çocuğumda travel aldım ama kullanışlı olmadı hatta sadece araba koltuğu olan pusetini kullandık diğer parçayı hiç kullanmadık. Hem de ağır olduğu için bana çocuğu arabayı indirmek evde bir yere koymak çok zor geldi büyükte çünkü tekerleri falan hep araba da kaldı çocuğu arabaya kadar taşıyıp arabadan bebek arabasını çıkarıp kullanmak zorunda kaldım. Şimdi ikinci olcak kısmetse yatan baston baktım . Yatan bastın yazdın mı Google’da bir sürü marka model çıkıyor ben de daha karar vermedim hangisini alacağıma ama hem hafif hem katlanınca az yer kaplıyor hem de çok uygun bizim buralar da herkes bastona geçti.