-8fatmaates [silindi] 3 aydan 9. Aya kadar magnezyum kullandım magnosit ismi doktoruma neden kullandığımı sordum Kemik ağrıların kasılmalarının olmaması için demişti artık kullanıyorum 38+1 deyiz
[silindi] Hepinize çok teşekkür ederim. Rahim ağzım kısa çıktı ve çok hızlı kısalmış :(( aklımı oynatacağım. Doktor hiçbir şey demedi. Sadece acil yatabileceğin hastane bul orası ile devam et dedi. Yarın inşallah gideceğim başka doktora ama işte bu kısalık yüzünden kullanan var mı diye merak ettim
Zeysal [silindi] magnezyum rahim ağzı kısalığının tedavisinde de kullanılıyor canım bildiğim kadarıyla . Kasılmaları önlüyor , bağırsakları çalıştırıyor bu sayede kabız olmanı ve ıkınmanı engelliyor ve eklem ağrılarına da iyi geliyor diye biliyorum ben .
gamzelinaz GamzeFatih34 kas agrılarına iyi geliyor diye biliyordum magnezyumu, bas agrısını ilk kez sizden duydum. Benim de basım özellikle alın bölgem neredeyse hergün agrıyor. Çözüm de bulamıyorum, aklımda olsun
misraerol [silindi] 11+4 teyim düb saglık ocgna gittim doktorum magnezyum baslayablrsn artık dedi 10 damla gunluk
Susaminannesiii [silindi] osteocare kullanıyorum kalsiyum ve magnezyum içerikli. Eklem, kemik agrım hic yok. 16. Haftada baslamıstı agrım. süt ürünü hic kullanamdıgım için. O gün bugündür içiyorum cok iyiym
Hanz [silindi] magnezyum citrate solgar iciyorum kalcam agri oluyordu kramplar giriyordu ve cok isime yaradı
bukito [silindi] ben her gün bir tane Magnosit alıyorum, bacak arkamda kramp var diye doktor 4. Ayda kalsiyum takviyesine başladı yaklaşık 6. Ayda da yetersiz kaldığı ve kramplar devam ettiği için magnezyuma başladık
Busraveminisi1 [silindi] 24. Haftada erken kasılmalarımdan dolayı başladık 34. Haftaya kadar magnorm kullandırıp bıraktırdı doktorum
[silindi] Zeysal evet canım, saatlerdir okuyorum ben de. Senin dediğin gibi. Yarın direkt acile gideceğim zaten, doğurdum doğuracağım hissi var ve ben kendimi bildim bileli kabızım ve bence bu da beni ayrı zorluyor. Teşekkür ederim 🙏💐
Zeysal [silindi] kabızlık içinde ayrıca yarım saat içinde 3 litre su içmek doğal lavman etkisi oluşturuyormuş doktorum söylemişti ben yaklaşık 1.5 saatte falan içtim ama beni mahveden bir kabızlığım vardı rahatladım Hamdolsun birde armut kabızlık için öneririm ☺️
Eczmery123 [silindi] ben gebelikten önce de kullanıyordum bayaa araştırmıştım. İçeriği en zengin bu ocean marka ya da magnimore plus. Kabızlığa karşı, kas sağlığı,kemik sağlığı,rahat uyku. Herşeye iyi geliyor. Yan etkisi de yok