[silindi] Arkadaşlar merhaba, Gebelikte magnezyum kullananlar ne zaman başladı ve niçin başladı? Bir de hangi markaları kullanıyorsunuz? doktorum o kadar ilgisiz ki her şeyi ben araştırıyorum.
minik_kalbim [silindi] Ben suyda eritilenden kullaniyorum günde bi defa.Agrılarim oluyordu o yüzden verdi doktor
Mom092 [silindi] İlk haftalar belim aşırı agriyodu yuruyemiyodum yani o derece 🥴 Doktoruma soyledim ben hep boylemi olucam diye 😂 magnezyum yazdi cok şükür o kesti agrilarimi ve kramplarimi. İki gun ilaci icmeyi unuttum gece krampla uyandim cok kotuydu smdi asla aksatmiyorum içiyorum surekli basindan beri kullaniyorum 35 hafta olcaz. Efermag benm kullandigim ilacin ismi
GamzeFatih34 Çok aşırı baş ağrılarım oluyordu canım günde 1 adet magnimore mor kutu, plus olan değil dikkat et lütfen, ilk ilaçtan sonra inanılmaz bir şekilde baş ağrılarım son buldu
gamzelinaz GamzeFatih34 kas agrılarına iyi geliyor diye biliyordum magnezyumu, bas agrısını ilk kez sizden duydum. Benim de basım özellikle alın bölgem neredeyse hergün agrıyor. Çözüm de bulamıyorum, aklımda olsun
Tevhidehli1 Ben magnorm kullanıyordum anan çok şekerliydi şuan içmiyorum çok ağrım omursa magvital içiyorum
Hilalbutak Canım bende 30. Haftamdayım öncesinde 28 . Haftadan sonra kullanmaya başladım . Ofiste çalıştığım için otururken bel ağrılarım ve kuyruk sokumu ağrılarım başlar gibi oldu . Her gün değilde 1 gün arayla kullanıyorum ben oldukça iyi geliyor bana kemik ağrıları . Kullanır kullanmaz etkisini gösterdi . Suda erittikten sonra biraz bekletiyorum ben 15 20 dk garanti olarak. Diğer türlü sanki tüm gün o tad midemi bulandırıyor . Bu arada ilacın adı Magvital 365. Bebeğe hiç bir sakıncası yok ihtiyaç duydukça içebilirsin bence 🙏🥰
Eczmery123 [silindi] ben gebelikten önce de kullanıyordum bayaa araştırmıştım. İçeriği en zengin bu ocean marka ya da magnimore plus. Kabızlığa karşı, kas sağlığı,kemik sağlığı,rahat uyku. Herşeye iyi geliyor. Yan etkisi de yok
MihricanA [silindi] Efermag 365 kullanıyordum 20. Haftamdan beri 35. Haftaya girdim doktorum bırakırdı kramplardan dolayı kullaniyordum tekrar başladı ama doğum sancılarını anlamazsin dedi bıraktırdı
berus [silindi] huzursuz bacak sendromu için nörolog vermisti. Fakat pek ise yaramadı arada kullanıyorum bende.
Esmanur_97 [silindi] magnorm kullanıyorum bende portakallı bi tadı var ama aşırı şekerli midem bulanıyor suda eriterek içiyorum… bacak ağrılarım için vermişti topallamaya başlamıştım çok şükür iyi geldi günde bi defa tok karnına kullanıyorum😊