Merinosunannesii Derya1453 evet ama fiyatlar artıyor geçenki geldiğinde mama sandalyesi aldım 50 TL ye olmuş 65 TL
19231923 Merinosunannesii ben almadım eltim verdi piyanolu ama kime sorsam çocuk hiç oynamadı gereksiz dedi eltim de hiç kullanmamış bana verdi alcak olsam almazdım ana kucağı aldım ben daha kullanışlı bence ☺️
tazeanne00-46 bahar95 bende almıştım ilk geldiği zaman da gönül rahatlığıyla alabilirsiniz gayet güzel. 👍🏻🤗
19231923 Merinosunannesii valla ben henüz doğurmadım ama kime sorsam kullanmamış eltimin ilk çocuğu olmasına rağmen direk bana gönderdi o kadarda para vermiş ben almazdım zaten o gönderince koydum öyle ama kullanışlı olduğunu düşünmüyorum pek ☺️