Derya1453 Merinosunannesii ben şimdi almayacağım ya onu sanki her zaman geliyor doğumdan sonra da alınır
19231923 Merinosunannesii ben almadım eltim verdi piyanolu ama kime sorsam çocuk hiç oynamadı gereksiz dedi eltim de hiç kullanmamış bana verdi alcak olsam almazdım ana kucağı aldım ben daha kullanışlı bence ☺️
91ARIN91ASK Nurhayatkuzey yarın geliyor canım ürünler instagramda bim resmî sayfasında hepsini gösteriyor
Derenannecik45 bahar95 harika olacak geçen geldiğinde görmüştüm 8 de gidicem inşallah yetişirim geçen alamadım ama inşallah bu sefer alırım 😞
tazeanne00-46 bahar95 bende almıştım ilk geldiği zaman da gönül rahatlığıyla alabilirsiniz gayet güzel. 👍🏻🤗
91ARIN91ASK dilaradurmazz 10’da açılıyor ama insanlar hamile vs dinlemiyor itekliyorlar ben düşüyordum en son gelen ürünleri almaya gittiğimde
okroya Hastane çıkışı alcak olan varsa almasın kolları o kadar ki kol ağzından bebeğin bileği nasıl geçecek onu düşünüyorum
Merinosunannesii Derya1453 evet ama fiyatlar artıyor geçenki geldiğinde mama sandalyesi aldım 50 TL ye olmuş 65 TL