Kinalihalime bende 38+6 oldum her gün bekliyorum. Hurma yiyorum, pilates topunda egzerslz yapıyorum çok fazla kasilmam var ama başka bir gelişme henüz yok. Umarım en tez vakitte hepimiz saglikla kucağımıza alırız bebislerimizi. Benim tüm kasılmalarım midemde üstte oluyor, sizlerde de öyle mi?