Benimde 39+2 şuan. İlk oğlumu 38.haftada suyum gelince doğurmuştum. İki haftadır çatı musynesinden sonra doktor açılma olsun diye sıyırma işlemi yapıyor ama bir haftada hiç ilerleme olmamıştı kontrolumde. Gerekirse 42ye kadar da bekleriz dedi. Geceleri kalça kemiği ağrısından uyuyamıyorum bi süre sonra. İlk hamileliğimde yaşamamıştım.